Turvallista ostamista:
Ostopäätöksen teet vasta tutustuttuasi tuotteeseen! 100% tyytyväisyystakuu.

Palautus on ILMAINEN!
Ostoskoriin
OSTOSKORI:

Kori on tyhjä.

Toimitusehdot

Edelliselle sivulle

Sitoudumme noudattamaan toiminnassamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä ja Sähköisen Kaupankäynnin Sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.

Asiakassuhde kanssamme syntyy, kun tilaat tarjoamiamme tuotteita. Samalla hyväksyt yleiset kauppaehtomme:

Tuote- ja hintatiedot

Kaikkien tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät kotisivuillamme. Hinnaston hinnat eivät sisällä postikuluja ellei asiasta ole muuta ilmoitettu.

Toimitus ja kulut

Tilaukset toimitetaan postipakettina ostajan lukuun, ellei muuta ole mainittu.

Toimitusaika

Toimitamme tilaukset postiin yleensä yhden tai kahden vuorokauden kuluessa tilauksesta. Pyrimme ilmoittamaan, jos toimitusaika on pitempi kuin edellä mainittu.

Poikkeava toimitusosoite

Voitte tilata tuotteitamme ilman lisäkuluja myös muuhun kuin omaan vakituiseen osoitteeseenne. Merkitkää tällöin oman osoitteenne lisäksi haluamanne toimitusosoite tilauslomakkeeseen. Voitte esim. tilata lahjaksi, jolloin toimitamme tuotteet lahjan saajan osoitteeseen ja laskun teille. Samoin voitte tilata omaan väliaikaiseen osoitteeseenne.

Toimittamatta jättäminen

Pidätämme oikeuden olla toimittamatta tilausta luottotietoihin, puutteellisiin henkilötietoihin tai muihin vastaaviin seikkoihin vedoten.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Suomen Verkkomaksut Oy:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Handshake Trading Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja
lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen
Verkkomaksut Oy.

Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron tai
MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa
syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla
ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on
myös maksun saaja.

Suomen Verkkomaksut Oy
y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Maksaminen Klarna Laskulla

Maksuaika on 14 päivää. Mikäli maksat koko kauppahinnan edellä mainitun ajan kuluessa, ei tilisopimusta synny. Maksumuistutuksesta veloitetaan voimassa olevan lainsäädännön mukainen muistutusmaksu, alkaen 5 € sekä kulloinkin voimassa olevan korkolain mukainen viivästyskorko (viitekorko lisättynä 7% lisäkorolla). Luottotiedot tarkistetaan ennen luoton myöntämistä ja toimitus suoritetaan ainoastaan luotonottajan väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen. Laskua vastaan maksettaessa, perimme lisämaksun, joka on 4,95 € sis. alv. Lisätietoja klarna laskusta...

Palautukset

Asiakkailla on aina kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta.

Tarjoamme mahdollisuuden turvalliseen ostamiseen. Voit huoletta tilata ja ottaa tuotteen käyttöön. Jos toteat, ettet ole tyytyväinen tuotteeseen, voit palauttaa tuotteen ja saat maksamasi rahasi takaisin. Tyytyväisyystakuu on voimassa 14 päivää. Tyytyväisyystakuun lisäarvo on se, että tuote on mahdollista ottaa käyttöön pelkän kokeilemisen sijaan.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin uuden tuotteen toimittamiseen liittyen.

Virhe tuotteessa

Jos tilaamassanne tuotteessa ilmenee materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös yllä mainitun 14 päivän jälkeenkin. Pyydämme Teitä ottamaan välittömästi asiakaspalveluumme yhteyttä vian havaittuanne, mieluiten puhelimitse tai sähköpostilla. Näin voimme korjata tilanteen mahdollisimman nopeasti.

Ylivoimainen este (Force majeure)

Laatukauppa.fi ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Laatukauppa.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai energian jakelun häiriintymisestä, työselkkauksesta tai muusta vastaavasta Laatukauppa.fi:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta tai tilanteesta kuten kuolemasta, sairaudesta tai muusta vähäisemmästä tai inhimillisesti perusteltavissa olevasta esteestä tai häiriöstä.

Tarvittaessa saat lisäinfoa toimitus- / käyttöehdoista sähköpostin kautta.